Uponor Sp. z o.o.
ul. Kolejowa 5/7, 01-217 Warszawa
 
Uponor

Uponor “Live Talks” ruszają już pod koniec października!

Uponor organizuje w nadchodzących miesiącach bezpłatną serię cyfrowych spotkań pod nazwą „Live Talks”. Nowy format spotkań on-line wystartuje 28 października, w pierwszym odcinku obalając powszechne mity na temat stacji mieszkaniowych.
28 października 2021 r. o godzinie 10:00 Uponor rozpocznie nową serię online „Live Talks” spotkaniem poświęconym zdecentralizowanemu wytwarzaniu ciepłej wody. Podczas 60-minutowych sesji prowadzonych w języku angielskim firma Uponor i eksperci branżowi pracujący w sektorach takich jak projektowanie, architektura czy instalacje omawiają istotne tematy branżowe i dzielą się spostrzeżeniami na temat aktualnych trendów. Dyskusja jest otwarta dla publiczności dzięki funkcji czatu na żywo oraz sesji pytań i odpowiedzi. Uczestnicy będą mieli możliwość zadawania pytań i planowania kolejnych spotkań z przedstawicielami handlowymi firmy Uponor w celu uzyskania bardziej szczegółowych odpowiedzi bezpośrednio na platformie. Drugi i trzeci Live Talk zostaną wyemitowane w grudniu 2021 r. i styczniu 2022 r.

Live Talk #1: Obalamy powszechne mity na temat stacji mieszkaniowych
Pierwszy Live Talk będzie dotyczył powszechnych mitów i błędnych wyobrażeń na temat stacji mieszkaniowych (HIU), takich jak obawy dotyczące wyższych kosztów, wymagań konserwacyjnych, efektywności energetycznej i higieny wody pitnej. Międzynarodowi specjaliści HVAC omówią ten temat w oparciu o swoje doświadczenie w różnych dyscyplinach: eksperci Uponor omówią z niemieckim projektantem Michaelem Kirchnerem z firmy budowlanej IBK Haustechnik, deweloperem Torstenem Kai-Larsenem z SBU Framtid w Szwecji oraz hiszpańską firmą instalacyjną Castellana de Instalaciones CIMESA najpopularniejsze mity dotyczące stacji mieszkaniowych.
Nowa platforma Uponor Campus prezentująca pomysły, trendy i rozwiązania

Live Talks poprzedzają uruchomienie nowej platformy cyfrowej Uponor Campus, która ma zostać uruchomiona na początku 2022 r. i otworzy nowy rozdział w cyfrowej komunikacji między firmą a jej klientami. Nowy cyfrowy kanał komunikacji połączy wydarzenia online, różnorodne bezpłatne kursy e-learningowe, szkolenia dotyczące produktów oraz zapewni klientom łatwy i bezpośredni dostęp do ekspertów w celu uzyskania profesjonalnych porad.