Uponor Live Talks

Uponor “Live Talks” ruszają już pod koniec października!

Uponor organizuje w nadchodzących miesiącach bezpłatną serię cyfrowych spotkań pod nazwą „Live Talks”. Nowy format spotkań online wystartuje 28 października, w pierwszym odcinku obalając powszechne mity na temat stacji mieszkaniowych.

28 października 2021 r. o godzinie 10:00 Uponor rozpocznie nową serię online „Live Talks” spotkaniem poświęconym zdecentralizowanemu wytwarzaniu ciepłej wody. Podczas 60-minutowych sesji prowadzonych w języku angielskim firma Uponor i eksperci branżowi pracujący w sektorach takich jak projektowanie, architektura czy instalacje omawiają istotne tematy branżowe i dzielą się spostrzeżeniami na temat aktualnych trendów. Dyskusja jest otwarta dla publiczności dzięki funkcji czatu na żywo oraz sesji pytań i odpowiedzi. Uczestnicy będą mieli możliwość zadawania pytań i planowania kolejnych spotkań z przedstawicielami handlowymi firmy Uponor w celu uzyskania bardziej szczegółowych odpowiedzi bezpośrednio na platformie. Drugi i trzeci Live Talk zostaną wyemitowane w grudniu 2021 r. i styczniu 2022 r.

Live Talk #1: Obalamy powszechne mity na temat stacji mieszkaniowych

Pierwszy Live Talk będzie dotyczył powszechnych mitów i błędnych wyobrażeń na temat stacji mieszkaniowych (HIU), takich jak obawy dotyczące wyższych kosztów, wymagań konserwacyjnych, efektywności energetycznej i higieny wody pitnej. Międzynarodowi specjaliści HVAC omówią ten temat w oparciu o swoje doświadczenie w różnych dyscyplinach: eksperci Uponor omówią z niemieckim projektantem Michaelem Kirchnerem z firmy budowlanej IBK Haustechnik, deweloperem Torstenem Kai-Larsenem z SBU Framtid w Szwecji oraz hiszpańską firmą instalacyjną Castellana de Instalaciones CIMESA najpopularniejsze mity dotyczące stacji mieszkaniowych.
Zarejestruj się już teraz, aby bezpłatnie dołączyć do pierwszego Live Talk Uponor

Nowa platforma Uponor Campus prezentująca pomysły, trendy i rozwiązania

Live Talks poprzedzają uruchomienie nowej platformy cyfrowej Uponor Campus, która ma zostać uruchomiona na początku 2022 r. i otworzy nowy rozdział w cyfrowej komunikacji między firmą a jej klientami. Nowy cyfrowy kanał komunikacji połączy wydarzenia online, różnorodne bezpłatne kursy e-learningowe, szkolenia dotyczące produktów oraz zapewni klientom łatwy i bezpośredni dostęp do ekspertów w celu uzyskania profesjonalnych porad.